joi, mai 30, 2013

Romanul în lucru pare supărat pe mine

Lăsat în părăsire cât am fost la Cluj la lansarea romanului "Planuri de viață", romanul în lucru pare supărat pe mine, este închis în el însuși, nu-mi mai îngăduie să-i prind tonul din prima privire și să continui cu lejeritate și încredere așa cum am făcut până acum. Îmi trebuie un răgaz de reacomodare, de recitire a unor pasaje, de revedere a unor situații, de reintrare în atmosferă. De dimineață, când am deschis fișierul și m-am apropiat de paginile lui, am simțit răceala, dar nu am bătut în retragere, am stat răbdător și am trecut calm peste capitolul din urmă, iar acum sunt pregătit, pentru după-amiază să reiau "povestea".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trei răspunsuri despre romanul „Alergările unui scriitor” de la autorul lui, Vasile Baghiu (în Familia, "Cum?", rubrică susținută de Mircea Pricăjan)

1.  Cum s-a conturat ideea romanului „Alergările unui scriitor”? Ideea a apărut după ce începusem o serie de alergări în încercarea de a con...