miercuri, mai 29, 2013

Am scris şi câteva dedicaţii

M-am întors cu bine acasă de la Cluj, unde, la Book Corner, am avut ieri lansare cu "Planuri de viaţă". Nu a fost multă lume, vreo treizeci de persoane în total (cu tot cu familie  : soţia Iuliana, fiica Ioana şi fiul Ştefan), dar atmosfera a fost caldă, relaxată. Alex Goldiş, Ştefan Manasia şi Valentin Derevlean au spus lucruri foarte interesante despre carte, iar eu am răspuns câtorva întrebări. Am scris şi câteva dedicaţii. Încă nu am fotografii, pentru că nu am reuşit să-mi repar camera, dar sper că vor apărea curând de undeva. Îmi pare rău că nu au venit mai mulţi scriitori (dintre cei pe care îi cunosc doar Ruxandra Cesereanu), însă cred că e şi vina mea că nu le-am trimis personal invitaţie. Valentin Derevlean o gazdă perfectă. Mulţumiri tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trei răspunsuri despre romanul „Alergările unui scriitor” de la autorul lui, Vasile Baghiu (în Familia, "Cum?", rubrică susținută de Mircea Pricăjan)

1.  Cum s-a conturat ideea romanului „Alergările unui scriitor”? Ideea a apărut după ce începusem o serie de alergări în încercarea de a con...