sâmbătă, iunie 01, 2013

Metoda eficientă învăţată prin cele ţări germane: disciplina

Îmi este limpede acum. Două capitole mari şi late mai sunt de scris şi romanul va fi încheiat. Apelez tot la metoda eficientă învăţată prin cele ţări germane: disciplina. Voi trage mai mult de mine în următoarele două săptămâni, mă voi trezi chiar în fiecare dimineaţă la patru şi jumătate sau la cinci, iar până la opt, când voi fi la serviciu, voi avea două-trei pagini sau mai multe. Nu am încotro. Dacă nu mă învrednicesc să dau şi această bătălie de scriere a ultimelor două capitole din şaisprezece acum, ştiu că îmi va fi mai greu în plină vară, cu căldura, cu lipsa de chef, cu dorul de vacanţe. Rigoare, aşadar! Ceasurile matinale de scris, lecturi din mari scriitori după-amiezile şi serile, rugăciune, credinţă, încredere şi speranţă. Aşa simt că voi reuşi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trei răspunsuri despre romanul „Alergările unui scriitor” de la autorul lui, Vasile Baghiu (în Familia, "Cum?", rubrică susținută de Mircea Pricăjan)

1.  Cum s-a conturat ideea romanului „Alergările unui scriitor”? Ideea a apărut după ce începusem o serie de alergări în încercarea de a con...