joi, iunie 13, 2013

Sunt la capitolul titluri pentru roman

Sunt la capitolul titluri pentru roman, că tot am ajuns aproape de capăt... Am câteva care mi-ar plăcea, dar mi-au luat-o alţii înainte, cum se întâmplă în viaţă întotdeauna când nu eşti foarte atent: "Un veac de singurătate", "Pavilionul canceroşilor", "Obosit de viaţă, obosit de moarte", "Războiul sfârşitului lumii", "Muntele vrăjit", "Viaţa: Instrucţiuni de folosire", "Un artist al lumii trecătoare", "Extinderea domeniului luptei"... Aşa-mi trebuie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trei răspunsuri despre romanul „Alergările unui scriitor” de la autorul lui, Vasile Baghiu (în Familia, "Cum?", rubrică susținută de Mircea Pricăjan)

1.  Cum s-a conturat ideea romanului „Alergările unui scriitor”? Ideea a apărut după ce începusem o serie de alergări în încercarea de a con...