miercuri, iunie 12, 2013

Pe măsură ce mă apropii de finalul acestui roman

Pe măsură ce mă apropii de finalul acestui roman, mă cuprind tristeţea şi melancolia, ca la orice despărţire adevărată. Câtă vreme lumea din această carte încă este sub tastele computerului meu, pot spune că legăturile mele cu ea sunt vii şi reale. După punctul final, după revizuiri, corecturi şi tot restul, totul va căpăta autonomie şi, încet-încet, se va îndepărta de mine - uşor indecis, lălăit, dar sigur - ca o clasă de elevi de dirigintele ei în dimineaţa de după banchetul de absolvire nemaipomenit şi extraordinar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trei răspunsuri despre romanul „Alergările unui scriitor” de la autorul lui, Vasile Baghiu (în Familia, "Cum?", rubrică susținută de Mircea Pricăjan)

1.  Cum s-a conturat ideea romanului „Alergările unui scriitor”? Ideea a apărut după ce începusem o serie de alergări în încercarea de a con...