marți, februarie 14, 2023

Cultura sănătății: De ce este sănătos să citim?

Am continuat seria de prelegeri-dialog "Cultura sănătăți", din nou la Filiala mărăței a Bibliotecii G.T. Kirileanu, azi cu elevii clasei a XI-a A (învățământ profesional) de la Colegiul "Gheorghe Cartianu" Piatra-Neamț, coordonați de doamna profesoară Ionela Magdalena Nicolau

Tema zilei: "De ce este sănătos să citim?".

Am inițiat anul trecut proiectul "Cultura sănătății", în cadrul colaborării dintre D.S.P. Neamț (director: Radu Eugen Firăstrău), prin Compartimentul Supravegherea și Promovarea Sănătății (șef compartiment: dr. Daniela Marcoci) și Biblioteca G.T. Kirileanu (director: Mihaela Mereuță).

S-au adunat deja multe întâlniri, iar bucuria mea cea mai mare a fost să văd de fiecare dată interes real din partea elevilor. De exemplu, azi acești elevi și doamna profesoară m-au rugat să vin și joi să stau de vorbă cu ei și pe o altă temă, iar eu am acceptat cu drag. Mulțumesc pentru organizare doamnei bibliotecare Irina Miron!

Mulțumiri tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trei răspunsuri despre romanul „Alergările unui scriitor” de la autorul lui, Vasile Baghiu (în Familia, "Cum?", rubrică susținută de Mircea Pricăjan)

1.  Cum s-a conturat ideea romanului „Alergările unui scriitor”? Ideea a apărut după ce începusem o serie de alergări în încercarea de a con...