sâmbătă, februarie 11, 2023

Toma Grigorie despre volumul Depresie (2012)

Criticul și poetul Toma Grigorie scria în 2012 despre volumul "Depresie", în Mozaicul de la Craiova, unde odată am ținut și eu, chiar dacă pentru puțin timp, o rubrică de eseu. Am fost și sunt în continuare bine primit și citit la Craiova. Nu mai demult decât acum câteva luni am primit acolo și o onorantă recunoaștere oficială, Premiul "Patrel Berceanu" pentru poezie. Îi mulțumesc și acum domnului Grigorie pentru cronica empatică și avizată de atunci, dar și pentru interesul față de himerismul poetic, care se vede și în poemul "fiu adoptiv al himerismului" din volumul său de anul trecut, primit cu autograf chiar de la domnia sa în toamnă, "Cum pot lăsa poezia să-mi spună adio".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trei răspunsuri despre romanul „Alergările unui scriitor” de la autorul lui, Vasile Baghiu (în Familia, "Cum?", rubrică susținută de Mircea Pricăjan)

1.  Cum s-a conturat ideea romanului „Alergările unui scriitor”? Ideea a apărut după ce începusem o serie de alergări în încercarea de a con...