joi, ianuarie 24, 2008

Ziarul "Realitatea" a lansat un concurs printre cititorii săi cu titlul "Nemţeanul anului 2007". Aflu că numele meu este pe o listă de nominalizări. Am luat ziarul şi am văzut că a apărut chiar şi o prezentare a mea cu fotografie pe acea pagină. Cineva m-a nominalizat printre medici, parlamentari, oameni de afaceri, primari, sportivi, şefi de partide, şefi ai unor instituţii, iar întâmplarea îmi dă emoţii asemănătoare celor pe care le aveam când învăţătoarea îmi spunea "la sfârşitul clasei" să-mi pregătesc coroniţa. Din spaţiul culturii mai este pe listă actriţa Laura Vasiliu, care a jucat în filmul lui Cristian Mungiu, nemţeancă şi ea. Faptul acesta al nominalizării mă bucură, fireşte, şi mă onorează, dar mărturisesc că mă şi surprinde un pic, pentru că eu nu prea sunt învăţat cu recunoaşteri de "acasă". Mă gândesc cu recunoştinţă la cititorul/cititoarea care m-a propus şi la cei care deja m-au votat. Am sentimentul că trăiesc întâmplările altcuiva. Să fie din cauza convieţuirii îndelungate cu "himerismul"? Să vedem ce se mai întâmplă. Totul ar putea să devină interesant... Sau este deja?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trei răspunsuri despre romanul „Alergările unui scriitor” de la autorul lui, Vasile Baghiu (în Familia, "Cum?", rubrică susținută de Mircea Pricăjan)

1.  Cum s-a conturat ideea romanului „Alergările unui scriitor”? Ideea a apărut după ce începusem o serie de alergări în încercarea de a con...