miercuri, decembrie 08, 2021

Merg și pe mâna cititorilor

Nu voi fi descurajat în scrierea cărţilor mele nici de ambiguitatea politicii culturale a vreunui institut cultural, nici de ostilitatea indiferentă a vreunui minister al culturii, nici de apucăturile comunistoide ale vreunei uniuni de scriitori, nici de planurile editoriale clar-obscure ale marilor edituri, nici de lipsa de caracter (şi poate de cultură, inteligenţă şi curaj elementar) a atâtor critici, în fine, nici de vânzoleala zâmbitoare, oportunistă şi obedient-umilă a provinciilor. Nu am fost şi nu sunt "de-al lor"! Încrederea mea se bazează doar pe credinţă şi pe tot ceea ce am văzut în rezidenţele şi călătoriile mele prin Europa (obţinute fără proptele de la noi!), dar şi pe cititori. Da, merg şi pe mâna cititorilor, pentru simplul motiv că de atâtea ori am fost şi eu cu ei, de partea lor, în tot acest timp. Şi ştiu că mulţi ştiu asta... Voi merge înainte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trei răspunsuri despre romanul „Alergările unui scriitor” de la autorul lui, Vasile Baghiu (în Familia, "Cum?", rubrică susținută de Mircea Pricăjan)

1.  Cum s-a conturat ideea romanului „Alergările unui scriitor”? Ideea a apărut după ce începusem o serie de alergări în încercarea de a con...