marți, mai 31, 2022

Lucrurile se vor aranja aşa cum ştiu ele mai bine



Vizitând casa lui Fernando Pessoa din Lisabona, m-am gândit, pe firul heteronimilor săi, dar și al "himerismului" meu, că mi-ar fi de folos să fiu în stare să mă clonez, ca să pot duce repede-repede la capăt proiectele sau cum s-or fi chemând. Şi astfel să lucrez în paralel la toate. Şi fiecare dintre versiuni să fiu eu, permanent, fără dubii. Ştiu însă că ştiinţa avansează repede în epoca noastră, aşa că merg înainte cu toate, neclonat, adică în condiţiile date, răbdător şi
perseverent, cu încredere şi speranţă că lucrurile se vor aranja aşa cum ştiu ele mai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trei răspunsuri despre romanul „Alergările unui scriitor” de la autorul lui, Vasile Baghiu (în Familia, "Cum?", rubrică susținută de Mircea Pricăjan)

1.  Cum s-a conturat ideea romanului „Alergările unui scriitor”? Ideea a apărut după ce începusem o serie de alergări în încercarea de a con...