duminică, februarie 03, 2008

Trimis poeme la România literară, trimis poeme şi cv unui autor din Piatra Neamţ care vrea să publice o antologie cu poeţi nemţeni pentru uz didactic (?!), trimis lui Constantin Abăluţă textul despre Iov-ii lui, trimis lui Petruţ Pârvescu răspunsul la ancheta lui literară, revizuit povestirea în engleză, scris note pe marginea cărţii lui Nimigean. Uf, le-am mai adus la zi cât de cât. Ieri mi-a fost foarte rău, m-a cuprins un fel de stare gripală, m-am simţit groaznic. Am băut ceai, am luat paracetamol, iar azi dimineaţă, la şapte, m-am trezit cu chef de muncă. Sper să-mi iasă o cronică bună-bună, aşa cum scriam nu demult pentru Poesis şi Vatra. Poate revin pe drumul bun, adică pe drumul unui efort susţinut şi aproape orb în numele literaturii... Îmi doresc revenirea, cu toate examenele pe care le mai am, cu toate celelalte obligaţii ale vieţii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trei răspunsuri despre romanul „Alergările unui scriitor” de la autorul lui, Vasile Baghiu (în Familia, "Cum?", rubrică susținută de Mircea Pricăjan)

1.  Cum s-a conturat ideea romanului „Alergările unui scriitor”? Ideea a apărut după ce începusem o serie de alergări în încercarea de a con...