miercuri, august 01, 2012

N-am mai dat pe aici cam de mult... Câteva zile la Marea Neagră... Acolo am şi votat. Ce a ieşit după acest vot al nostru, al românilor, se vede. Lucrurile se complică... Mă tem că al doilea partid istoric important, PNL, va începe să aibă acelaşi gen de probleme pe care le-a avut PNŢCD, şi tot pe mâna lui Băsescu... Problemele vor putea fi evitate doar dacă liderii liberali vor înţelege ce se întâmplă. În fine, despre politică va mai fi ocazia să vorbim... La mare am văzut monumentul de la Adamclisi (aflat acum în reparaţii), nevalorizat, nici turistic, nici altfel, ca multe locuri importante de la noi. Am vizitat, de asemenea, Muzeul de Istorie Naţională şi Arheologie din Constanţa, cu piesele lui puse cam cu furca, la grămadă, prin săli. M-am întristat să văd Cazinoul în paragină, stricat, distrus, o nenorocire... În aceeaşi zi, seara, l-am văzut pe primar facând circ de doi bani prin Mamaia, îmbrăcat în maharajah... Am fost la concertul trupei Holograf, al trupei Direcţia 5 şi al altor câtorva cântăreţi români, unde am cântat şi eu refrenele, împreună cu soţia mea şi cu doi prieteni ai noştri din Germania, Anne şi Achim, veniţi pentru prima dată la ţărmul românesc, am cântat împreună cu zecile de mii de oameni adunaţi pe plaja dintre Venus şi Saturn, bucurându-ne de un sentiment de solidaritate extrem de plăcut... Am stat la plajă, am înotat. Am şi citit, la umbră, sub umbrele. Am discutat mult în cele câteva seri, până după miezul nopţii, pe nişte terase din Eforie Nord, la un pahar de Murfatlar, în tihnă, în cuibul protector al prieteniei... Acum, din nou acasă, la muncă, la scris, la viaţa obişnuită de fiecare zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trei răspunsuri despre romanul „Alergările unui scriitor” de la autorul lui, Vasile Baghiu (în Familia, "Cum?", rubrică susținută de Mircea Pricăjan)

1.  Cum s-a conturat ideea romanului „Alergările unui scriitor”? Ideea a apărut după ce începusem o serie de alergări în încercarea de a con...