luni, februarie 09, 2009

O zi absolut extraordinară. Motivul? L-am văzut pe Alex Ştefănescu vorbindu-l de bine şi de foarte bine la TV Cultural pe Paul Goma. "Aşa mai merge, aşa parcă mai vii de-acasă!", mi-am zis. Normalitatea e simplă şi aducătoare de fericire. Auzindu-l şi văzându-l spunând toate acele fraze de apreciere, l-am admirat pe critic. Am uitat chiar şi faptul că nu a scris nici măcar o propoziţie despre mine în "Istoria" sa. Normalitatea recunoaşterii lui Paul Goma între marii scriitori români - poate cel mai important scriitor român de după al doilea război mondial - are aerul unei sărbători.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trei răspunsuri despre romanul „Alergările unui scriitor” de la autorul lui, Vasile Baghiu (în Familia, "Cum?", rubrică susținută de Mircea Pricăjan)

1.  Cum s-a conturat ideea romanului „Alergările unui scriitor”? Ideea a apărut după ce începusem o serie de alergări în încercarea de a con...