miercuri, decembrie 07, 2016

Comentariul favorabil pe care l-am făcut despre poezia lui Celentano stârneşte un interes aparte

Comentariul meu de pe Facebook de acum câteva zile despre poezia lui "Celentano", poezie şi interpretare pentru care am avut cuvinte de laudă, este citat în diferite locuri, e discutat, chiar a stârnit ceva valuri. Chiar actorul Adrian Văncică şi-a exprimat mulţumirea faţă de textul meu pe  pagina sa de Facebook Nu mă aşteptam la acest interes, dar găsesc că e foarte bine.

Poetul Vasile Baghiu despre poezia lui Celentano: „E scrisă mai bine decât scriu 80 la sută dintre poeţii-poeţi!”

“Cum să strâmbi din nas la aşa ceva fără să fii ridicol? E scrisă mai bine decât ar putea scrie 80% dintre poeţii-poeţi”. Un mare autor al României sare în apărarea lui Celentano



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trei răspunsuri despre romanul „Alergările unui scriitor” de la autorul lui, Vasile Baghiu (în Familia, "Cum?", rubrică susținută de Mircea Pricăjan)

1.  Cum s-a conturat ideea romanului „Alergările unui scriitor”? Ideea a apărut după ce începusem o serie de alergări în încercarea de a con...