luni, septembrie 08, 2014

"Ați scris o carte superbă!"

Dragi prieteni, în sfârșit, în sfârșit, în sfârșit, romanul pe care l-am încheiat în urmă cu mai multe luni, despre scrierea căruia am ținut pe Facebook un jurnal și care mi-a apărut tot mai mult, pe măsură ce mă aventuram în paginile lui, ca un alt "munte vrăjit" (românesc, firește, și al acestor timpuri) pare că și-a găsit editorul. Ce spun? Chiar și-a găsit editorul. Într-un e-mail pe care l-am primit azi-dimineață, redactorul, un scriitor cunoscut, îmi spune că ar dori să-l publice în toamna aceasta și mă întreabă dacă aș fi de acord. Apoi încheie așa: "Ați scris o carte superbă!" Curând, după ce lucrurile vor fi bătute în cuie, voi veni cu titlul, numele editurii și alte amănunte. Doamne ajută!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trei răspunsuri despre romanul „Alergările unui scriitor” de la autorul lui, Vasile Baghiu (în Familia, "Cum?", rubrică susținută de Mircea Pricăjan)

1.  Cum s-a conturat ideea romanului „Alergările unui scriitor”? Ideea a apărut după ce începusem o serie de alergări în încercarea de a con...