vineri, august 23, 2013

O trăire specială care mă face să plutesc pe deasupra dificultăților

M-am hotărât să continui lucrul la romanul abia început. Despre cel pe care tocmai l-am terminat (să zicem așa) acum câteva săptămâni pot spune că va sta încă în atenția mea tot timpul, de asemenea, în sensul că îi voi extinde anumite pasaje și capitole, îi voi adăuga scene noi, pagini care să-i dea, poate, mai multă greutate, iar aceasta se va întîmpla până când îl voi preda, la primăvară, editurii. Între timp, voi înainta, încetul cu încetul, cu acesta nou. Există în mine un fel de însuflețire romantică față de aceste proiecte literare, un sentiment plăcut că lucrurile au sens în lumea noastră, o trăire specială care mă face să plutesc pe deasupra dificultăților.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trei răspunsuri despre romanul „Alergările unui scriitor” de la autorul lui, Vasile Baghiu (în Familia, "Cum?", rubrică susținută de Mircea Pricăjan)

1.  Cum s-a conturat ideea romanului „Alergările unui scriitor”? Ideea a apărut după ce începusem o serie de alergări în încercarea de a con...