marți, martie 05, 2013

Revin, încetul cu încetul, la scris

Revin, încetul cu încetul, la scris. Azi m-am întors la romanul pe care îl am în lucru, după ce am terminat răspunsurile la nouăsprezece întrebări pe care mi le-a adresat poetul Nicolae Sava acum câteva zile. Interviul va apărea în Timpul, în aprilie. Mi-aş dori un concediu de câteva luni ca să ajung cu scrierea romanului aproape de final. Mi-aş dori o călătorie, în ţară sau în străinătate, pentru că mi-e dor de locuri şi de oameni de departe. Spun vorbele astea şi ştiu că totul poate fi de la primăvara care se insinuează iar în viaţa noastră cu îndrăzneală şi discreţie deopotrivă, cu toate rezervele ei de speranţă pe care ni le picură în suflet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trei răspunsuri despre romanul „Alergările unui scriitor” de la autorul lui, Vasile Baghiu (în Familia, "Cum?", rubrică susținută de Mircea Pricăjan)

1.  Cum s-a conturat ideea romanului „Alergările unui scriitor”? Ideea a apărut după ce începusem o serie de alergări în încercarea de a con...