miercuri, ianuarie 09, 2013

Un om fericit



Dimineața foarte devreme scriu la roman cam două ore, la serviciu lucrez la o carte de psihologia sănătății, pe drumul spre casă mă gândesc la amândouă, acasă discut cu copiii (când sunt în vacanță) și cu soția, citesc, mă uit la televizor, navighez pe net, apoi, în unele zile, dacă avem chef, ieșim seara prin oraș, mergem în vizită la rude sau prieteni - nu foarte des pe cât ne-ar plăcea, totuși. Uneori, îmi place să gătesc, la fel de mult cum îmi place să scriu. Dacă stau bine și mă gândesc, ar trebui să înțeleg limpede că stilul acesta de viață este unul de care nu am nici un motiv să mă plâng. Și nici nu mă plâng absolut deloc. Aveți de a face cu un om fericit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trei răspunsuri despre romanul „Alergările unui scriitor” de la autorul lui, Vasile Baghiu (în Familia, "Cum?", rubrică susținută de Mircea Pricăjan)

1.  Cum s-a conturat ideea romanului „Alergările unui scriitor”? Ideea a apărut după ce începusem o serie de alergări în încercarea de a con...