marți, august 28, 2012

Un plan mai larg de desfășurare


Pot să mă gândesc la lucruri pe care aş vrea să le realizez în această viaţă, dar viaţa mă duce pe căile ei, fără întrebări şi răspunsuri, fără explicaţii suplimentare. Ceea ce pot să fac nu este nici să mă împotrivesc prea mult, nici să mă las cu totul dus de val. Încerc să trăiesc clipa, cu avantajele şi dezavantajele ei, dar clipa nu-mi aparţine şi nu are răbdare cu mine nici măcar cât să mă gândesc la ceea ce încerc să spun acum. Probabil că există undeva un plan mai larg de desfăşurare, iar nouă ni se permite accesul doar la detalii, ca şi cum, deşi am vedea că ne aflăm într-o pădure, nu am şti în ce loc de pe hartă este ea.

2 comentarii:

  1. Nu doar interesantă, ci pertinentă notaţie de Junal... nemaiorescian & eiusdem farinae. Carii fărini, mai toţi&toate ne-au împuiat lecturile cu cît de geniali, metodici, ordonaţi chiar în dezordine, infailibili sunt ei în tot ce fac(k!?), zic, scriu. Gîndind la posteritate, dar vînînd notorietate-n prezent.
    Empatizez cu întreaga frazare!

    RăspundețiȘtergere

Trei răspunsuri despre romanul „Alergările unui scriitor” de la autorul lui, Vasile Baghiu (în Familia, "Cum?", rubrică susținută de Mircea Pricăjan)

1.  Cum s-a conturat ideea romanului „Alergările unui scriitor”? Ideea a apărut după ce începusem o serie de alergări în încercarea de a con...