vineri, august 12, 2011

5 comentarii:

  1. Regretabilă această necesitate de evadare din ţară, dar luând lucrurile aşa cum sunt, cei rămaşi în ţărişoară îţi ţin pumnii cu gândul la mirosul de poveste nouă şi cerneală proaspătă care se va revărsa din viitoarea ta carte. Succes, deci! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna
    Numele meu este Iacob Constantin si va scriu pentru a va propune sa facem un schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://iasi-lantul-amintirilor.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Anunturi Iasi (fara diacritice).
    Daca doriti sa facem schimbul doresc sa-mi spuneti titlul linkului dumneavoastra.
    Va doresc toate cele bune.

    RăspundețiȘtergere
  3. De ce nu? Titlul este "Blogul himeric al lui Vasile Baghiu", la adresa www.vasilebaghiu.blogspot.com Cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumoas pentru raspuns si pentru link.
    V-am adaugat si eu cu titlul dorit.
    O toamna frumoasa va doresc

    RăspundețiȘtergere