joi, ianuarie 10, 2008

Trimis "Ospiciul" la Liternet. Abia aştept răspunsul lor. Lucrez încă la versiunea engleză a povestirii "Numai dacă priveşti înapoi". Învăţ, de capul meu şi de unul singur, limbajul html, care este un fel de laborator nevăzut din spatele Internetului. Ascult Radio România Cultural, un post de radio excelent, foarte profesionist. Citesc un curs de psihologia creativităţii, care îmi pune ordine un pic în gândurile mele disparate pe această temă. Privesc, prin geam, la ceaţa de afară, care îmi amestecă şi mai mult gândurile mele confuze pe această temă.

2 comentarii:

  1. Daca Liternet publica "Ospiciul" o sa fiu fericita si eu. De la Editura "Vinea" am ramas doar cu promisiunea... :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Ar fi bine, fireşte, ca Liternet să accepte publicarea. Sper, totuşi, pe de altă parte, ca Editura Vinea să se ţină de cuvânt şi să-ţi trimită cartea. Le voi scrie şi eu.

    RăspundețiȘtergere

Trei răspunsuri despre romanul „Alergările unui scriitor” de la autorul lui, Vasile Baghiu (în Familia, "Cum?", rubrică susținută de Mircea Pricăjan)

1.  Cum s-a conturat ideea romanului „Alergările unui scriitor”? Ideea a apărut după ce începusem o serie de alergări în încercarea de a con...