joi, ianuarie 17, 2008

Komartin, Sociu, Vlădăreanu, Ţupa, Ianuş... Aud tot mai des despre aceşti poeţi. Sunt mai mulţi. Par a fi o nouă generaţie. Pe unii i-am văzut, cu alţii chiar am schimbat câteva vorbe. Prin reviste am citit câteva poeme de-ale lor. Simt că există ceva special, poate chiar nou, în aerul poeziei lor, dincolo de unele “stângăcii” care fac parte din gesticulaţia vârstei şi a timpului. Nu ştiu pe unde sunt cărţile acestor poeţi, cum nu ştiu pe unde sunt cărţile multor poeţi. În paranteză fie spus, aş fi vrut să scriu despre Ion Mureşan, pentru Vatra, aşa cum mă invitase Iulian Boldea, dar nici în librării şi nici la biblioteca din oraşul meu nu am găsit vreo carte de-a lui. Cât despre poeţii "generaţiei 2000", sunt interesat de… - vorbă mare! - “Zeitgeist”-ul din poezia lor. Aşa, de curiozitate...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trei răspunsuri despre romanul „Alergările unui scriitor” de la autorul lui, Vasile Baghiu (în Familia, "Cum?", rubrică susținută de Mircea Pricăjan)

1.  Cum s-a conturat ideea romanului „Alergările unui scriitor”? Ideea a apărut după ce începusem o serie de alergări în încercarea de a con...