luni, decembrie 03, 2007

Vineri, le-am vorbit elevilor invitaţi de personalul bibliotecii despre chestii din realitate. Racordarea la realitate asigură succesul oricărei întâlniri de acest gen şi orice abatere de la "regulă" se plăteşte cu pierderea atenţiei auditoriului.

Sâmbătă, Cristian Livescu spune în emisiunea lui Emil Nicolae că eu am fost nedreptăţit în toţi anii din urmă, că fiecare carte a mea ar fi meritat premiul, dar că e bine totuşi că romanul acesta, "Ospiciul", l-a primit, pentru că - spunea tot el - cartea are legătură cu poezia mea, că e blecheriană şi alte lucruri de acest fel. Îi sunt recunoscător în sufletul meu pentru gândurile lui bune şi pentru tonul prietenos în care le-a exprimat. Înţeleg totodată cât de mult contează astfel de vorbe pentru mine, după atâţia ani în care polemicile s-au ţinut lanţ. Sunt om şi eu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trei răspunsuri despre romanul „Alergările unui scriitor” de la autorul lui, Vasile Baghiu (în Familia, "Cum?", rubrică susținută de Mircea Pricăjan)

1.  Cum s-a conturat ideea romanului „Alergările unui scriitor”? Ideea a apărut după ce începusem o serie de alergări în încercarea de a con...